Friday, May 25, 2012

im weak :(

for a long time, never update you anything. need to share with you but i don't know how to impress to you. kenapa lah ini yang terjadi pada aku. right and you were right! what goes around comes around :( and i feel that!

nak tau sebab apa??
sebab dulu time aku kt campus,aku selalu busy dengan kerja aku,dengan kelas aku yang sangat PACK! dengan assignment aku yg BANYAK! jadi aku tak ada masa untuk dia sangat. bukan tak ada masa untuk dia, tapi aku pernah, kalau nak makan ke aku ta msg dia, sbb aku dengan kawan2 aku. lepas tu dengan aku ada shooting dekat putrajaya,aku reply msg dia pun mcm chipsmore (dia yang cakap).

sekarang,bila that things comes to me, aku mcm tak boleh terima. sekarang dia dah berubah. kita orang asyik bergaduh je (sampai nak naik muntah pun ada). hmmmm. bila aku bagi tahu dia apa yang aku rasa, dia ada saja nak jawab. bila aku cakap lagi ada saja jawapan. lepastu end up, dia salahkn ego aku ! padahal aku cakap bukan dengan nada yang kasar. tapi dia marah aku dan dia cakap bukan nada aku tapi bahasa dan cara aku bercakap dengan dia.

apa lagi salah aku???? sampai aku dah takut nak luahkn dia apa yang aku rasa terhadap dia. aku rasa dalam perubungan ni, dah tak ada bertolak ansur :( mana tolak ansur dia hilang?? kenapa ini yang berlaku dalam hubungan ini?? apa salah silapp aku yang aku dah buat sehingga kau berperangai mcm ni??

bila aku cakap kau sudah berubah, kau lemparkan kata2 itu pada aku semula. aku bercakap macam tu ada sebab. hati aku memberontak bila hubungan kita makin tipis. aku rasa macam dah tak ada harapan lagi. aku hormat kau sebagai yang atas. tapi kenapa kau tak boleh nak hormat aku,hati aku, perasaan aku?? sakit dihati tiada siapa yang tahu...

apa yang aku perlu buat,aku pun tak tahu..

dulu kau bekerja jugak,tapi tak ada lah perangai kau macam sekarang. kau nampak tak apa yang aku cuba nak sampaikan?? aku faham kerja kau... tapi ada saja kau buat benda yang aku tak suka. tapi bila aku buat macam tu, tahu pulak kau nak complain?? kau tak rasa ka,kau ni tak give and take dgn aku??

No comments:

Post a Comment